Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Και πάλι στο σχολείο...

Με αφορμή το κείμενο της Ζωρζ Σαρή "Και πάλι στο σχολείο..." οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β4 έγραψαν μια σελίδα στο ημερολόγιο της δεσποινίδας Κλάρας...

Αγαπητό μου ημερολόγιο,
   Πρώτη μέρα στο σχολείο σήμερα… Πόσο χάρηκα που ξαναείδα τα κορίτσια μου, τις αγαπημένες μου μαθήτριες! Την Αθηνά, την Άλκη, την Ζωρζ, την Άλμα… Μας ήρθε και μία καινούργια, η Μαριάννα. Καλό κορίτσι μου φαίνεται, θα γίνει κι αυτή μέλος της όμορφης παρέας μας. 
   Αναπόφευκτα βέβαια συνάντησα και την κακιασμένη, την ψυχρή κυρία Ερασμία, τη διευθύντρια του σχολείου. Η σχέση που έχω αναπτύξει με τις μαθήτριές μου, το γεγονός ότι τους συμπεριφέρομαι φιλικά, βλέπεις, δεν της αρέσει. Με κοιτάει με μισό μάτι και με το ζόρι μου λέει καλημέρα. Δε με νοιάζει…
   Μόλις μπήκα στην τάξη, τα κορίτσια μου με υποδέχτηκαν με χειροκροτήματα. Έδειχναν με κάθε τρόπο τη χαρά τους που θα συνεργαστούμε και πάλι… Κι εγώ το ίδιο αισθάνομαι, αλλά ως καθηγήτρια προσπάθησα να είμαι πιο συγκρατημένη. Τους μίλησα για τους στόχους της χρονιάς και τις έβαλα κιόλας να γράψουν έκθεση. Όχι μόνο δε διαμαρτυρήθηκαν, αλλά αντιθέτως χάρηκαν που θα έγραφαν για το καλοκαίρι τους. Αυτά είναι τα κορίτσια μου! Είναι γεμάτα ζήλο και ενθουσιασμό, καταλαβαίνουν τα πάντα. Πιστεύω πως θα τα πάμε περίφημα φέτος! 
Χ. Αριάδνη

Αγαπημένο μου ημερολόγιο, 
   Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα του σχολείου μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη! Το πρωί μπήκα στην αγαπημένη μου τάξη της Δευτέρας Γυμνασίου για να ανακοινώσω το πρόγραμμα στις μαθήτριες. Δεν πρόλαβα να μπω, κι έγινε χαλασμός από τα χειροκροτήματα και τις χαρούμενες φωνές τους! Χάρηκα κι εγώ πάρα πολύ που ξαναείδα τα κορίτσια μου, αλλά ακόμα περισσότερο που έδειξαν τόσο έντονα την εκτίμηση και την αγάπη τους για μένα. Τις ευχαρίστησα για την υποδοχή που μου έκαναν και καλωσόρισα την καινούργια μαθήτρια, τη Μαριάννα, που ήρθε από τη Θεσσαλονίκη. Τόνισα ότι φέτος θα ασχοληθούμε περισσότερο με τη γλώσσα και κυρίως με την έκθεση, καθώς θέλω να αναπτύξουν τον λόγο τους. Τους είπα ότι θα διαβάσουμε κλασικούς και σύγχρονους συγγραφείς, και φυσικά ποίηση. Πριν χτυπήσει το κουδούνι, τους ανακοίνωσα ότι θα έχουν να γράψουν για την επόμενη φορά μία έκθεση με θέμα «Το καλοκαίρι μου». Φάνηκε να ενθουσιάζονται στην ιδέα… Ελπίζω να γράψουν με ευχαρίστηση και ζήλο.
   Τις μαθήτριες της Δευτέρας τις αγαπώ πολύ, και χαίρομαι που βλέπω ότι αυτό είναι αμοιβαίο. Είμαι πολύ αισιόδοξη και πιστεύω πως θα έχουμε μία χρονιά καλής συνεργασίας και γνώσης. Βασίζομαι στα κορίτσια ότι θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους φέτος και είμαι σίγουρη ότι θα έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα όσον αφορά την απόδοσή τους. Είναι πολύ συνεργάσιμα παιδιά και ελπίζω να τα έχω και του χρόνου!
   Για μένα η αγάπη που παίρνω από τις μαθήτριές μου είναι η καλύτερη αμοιβή για τη δουλειά μου. Βλέπω στα μάτια τους την αποδοχή και νιώθω ότι πραγματικά αξίζει ο κόπος και οι προσπάθειες που κάνω. Μου δίνουν δύναμη να προσπαθώ για το καλύτερο και κάνουν σημαντική την καθημερινότητά μου.
   Είμαι σίγουρη ότι και φέτος θα γεμίσω πολλές σελίδες με δύσκολες στιγμές, αφού τα κορίτσια πολλές φορές είναι απρόβλεπτα, αλλά κυρίως με όμορφες εμπειρίες!
Σ. Σωτήρης

Άλλοι/ες προτίμησαν να αποδώσουν τα δικά τους συναισθήματα για την επιστροφή τους στα θρανία με διαλόγους και ποιήματα!

Και πάλι στο σχολείο!
Στην αυλή του σχολείου, φιλιά και αγκαλιές…
- Αλεξάνδρα, δεν ξέρεις πόσο, μα πόσο μου έλειψες! Τι κάνεις, πώς τα πέρασες το καλοκαίρι;
- Αχ, τέλεια! Εκεί στη Συκιά που πήγαμε ήταν πανέμορφα και οι θάλασσες καταγάλανες… Εσύ πού πήγες φέτος; Δε μου είπες…
- Πήγα στην Εύβοια, κλασικά… Πάμε στο ίδιο μέρος εδώ και τρία χρόνια. Πέρασα θαυμάσια!
- Αλήθεια, πήγες Εύβοια; Κι εγώ!
- Σε ποιο μέρος πήγατε, Δημήτρη; Εμείς στη Χαλκίδα!
- Τι λες; Κι εμείς εκεί πήγαμε! Δεν είναι υπέροχη;
- Πράγματι…
- Καλά, πήγατε στο ίδιο μέρος και δε συναντηθήκατε;
- Ε, μάλλον θα πήγαμε σε διαφορετικές ημερομηνίες, Φωτεινή. Εσύ πώς τα πέρασες στην Ιθάκη;
- Θες την αλήθεια; Δε μου άρεσε καθόλου… Είχε πολλή ησυχία και δεν είχα και παρέα εκεί. Ευτυχώς, μετά πήγα στο χωριό μου και είχα τα ξαδέρφια μου… 
-Έχω ακούσει τα καλύτερα για την Ιθάκη! Ήταν να πάμε κι εμείς φέτος, αλλά τελικά πήγαμε Κρήτη. Έχουμε συγγενείς εκεί… Περάσαμε πολύ ωραία, και οι δύο μήνες διακοπές μας έκατσαν καλά! 
- Χαίρομαι που πέρασες καλά, Σωτήρη!
Ντριννννν… Ντρινννννννν…
- Ωχ, το κουδούνι!
- Άντε πάλι τα ίδια…
- Τι να κάνουμε, παιδιά; Πέρασε το καλοκαίρι… Τώρα καλή χρονιά και καλή αρχή!
Π. Ελισάβετ 

Πρώτη μέρα στο σχολείο…

Η πρώτη μέρα στο σχολείο ξεκινά
Στον ώμο τσάντες και σακίδια, παιδιά
Μια μέρα όμορφη, γεμάτη χαρά
Κάτι καινούριο στη ζωή μας αρχινά

Νέοι δάσκαλοι, νέα βιβλία, νέοι συμμαθητές
Πολλές αλλαγές
Νέα μαθήματα, νέες ιδέες, νέοι κανόνες
Καινούριες εικόνες
Τ. Χιονία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.